Terugreis

6 juli 2016 - Amsterdam, Nederland

En aan al het goede komt een eind.

Dinsdagochtend 5 juli vroeg opgestaan om in te pakken en huis op te ruimen. Hopelijk niets vergeten. Al het eten wat over was hebben we naar Jay gebracht. Die was daar heel blij mee. (Maar niet heus) er gaat ook een gedeelte naar de voedselbank of zo iets. Daarna gingen we (Tineke, Josée en ik) met de auto weer terug naar Vancouver. Reis verliep goed. Bij de douane wel een half uur wachten maar dat mocht de pret niet drukken. Het Gateway hotel in Vancouver bleek erg mooi en lekker dichtbij het vliegveld. ' s Avonds in het hotel gegeten en nog even met elkaar gekaart. Daarna afscheid genomen van Tineke.

Woensdag vroeg op (7:15 uur) om vlucht te halen. Bleek die 45 minuten vertraging te hebben. Dan maar even wat meer tijd voor het ontbijt genomen. Daarna met shuttlebus naar het vliegveld. Bij de douane bleek mijn tas niet in orde. ik had net een weerbol van Vancouver gekocht. Bleek dus meer dan 100 cc water in te zitten dus ik mocht het niet meenemen...... Soms zijn regels wel erg streng.

Vlucht naar Toronto verliep goed. Ruim tijd om over te stappen. Aankomst ook goed verlopen. Rob en Geert en Thijs stonden ons al op te wachten. Geen jetlag gehad naderhand. Een nacht minder slapen heeft ons niet opgebroken.  We kijken terug op een hele mooie reis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Inez Brusse:
    Goede vlucht terug!
  2. Pa:
    7 juli 2016
    TS 360 heft nu (7.40) al 3 minuten vertraging.
  3. Joop en Irène:
    7 juli 2016
    Goede reis terug, al zullen jullie dit waarschijnlijk pas lezen als je thuis bent. Gedacht aan eten voor onderweg?
  4. Els:
    Fijne terugreis. Tot binnenkort