Eerste dag op schip

22 juni 2016 - Skagway, Alaska, Verenigde Staten

De dag van aankomst waren we rond 5 uur op het schip. We hebben een mooie cabine met 2 persoons bed, bank en bureau met tv. Mooie badkamer met 3/4 bad. Alles is perfect verzorgd.  Elke avond wordt bed opgeslagen en ligt er chocolade enen mooi gevouwen handdoek in de vorm van een dier. Tevens programma voor de volgende dag. Yunuf die onze kamer schoon maakt iedere dag kwam zich persoonlijk voorstellen.  Op de boot is van alles te doen. Klein zwembad, mooie restaurants, zithoeken een bieb met oa mogelijkheid voor een legpuzzel schaken etc. En als je geld wilt uitgeven kun je ook terecht in de sauna beautycentrum sport winkels.

Het eten is heerlijk en van hoge kwaliteit. Vooral als we a la carte eten. Dat is voor ons dagelijks gereserveerd om half 6 . Maar ja je begint met ontbijt ( a la Carré of buffet) dan lunch om 15 uur dan weer high tea om half 6 diner en om half 11 light snack.  We barsten uit onze voegen.

1. Inez Brusse:
    25 juni 2016
    Hi,

Nou dat klinkt nog niet verkeerd.
    Al veel gezien?

Enjoy!
    Inez
  2. Els:
    25 juni 2016
    Daar zou ik wel aan kunnen wennen.
  3. Thérèse:
    26 juni 2016
    Dat is een goede combinatie met het dieet op jullie vlucht. Afgesproken werk?
  4. Joop en Irène:
    26 juni 2016
    Zou ik geen moeite mee hebben.