Aankomst inSeattle

29 juni 2016 - Burien, Washington, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg op (6.30 ) om de boot te verlaten. Eerst nog even luxe ontbijten. Josee nam toast met twee eieren en twee Brussels wafels. Ik hield het bij fruit en een gevulde omelet.  De boot verlaten ging heel snel. Geen douaneproblemen.  Taxi bracht  ons naar het hotel van Tineke en ze kwam net naar beneden. Meteen vertrokken richting Seattle. Prima te rijden. Ik reed het tweede stuk.

Eerst naar het beautiful house van Jay and Dan. Perfecte ligging uitkijkend over een meer en een heel groot mooi ingericht huis met sauna en eigen bar.

Jay's vriendin uit Nederland, Arine met dochter  Josje van 4 was er om ons te ontvangen. Jay en Dan kwamen later. Daarna door naar ons tijdelijk huis waar we Roland Mary en de kinderen Willem en Rosemary ontmoetten. Verder de hele dag daar gebleven om bij te praten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Inez Brusse:
    30 juni 2016
    Klinkt weer goed allemaal.
    Nu een beetje uitrusten, anders kun je niet dansen op de grote dag.
    Veel plezier!
    Inez
  2. Joop en Irène:
    Doe Tineke de groeten
    Veel plezier op bruiloft
  3. Deborah:
    30 juni 2016
    Gaaf zeg wat jullie tot nu toe hebben gezien.
    Prachtige omgeving.

ENjoy!!!!
  4. Astrid:
    Wat indrukwekkend allemaal!

Veel plezier nog!
  5. Els:
    30 juni 2016
    Lijkt me fantastisch allemaal. Doe Tineke en de anderen de groeten en geniet van de bruiloft en van de rest van jullie avontuur.
  6. Femy:
    30 juni 2016
    Vanuit een bloemrijk Madeira genieten Ad en ik van jullie gezellige en interessante verhalen.Geniet er maar van.
    Femy en Ad
  7. Anita liebregts:
    2 juli 2016
    dat heeft een mooie ligging en mooi weer,hier is het anders.
    alvast een fijne bruiloft en nog vele fijne en mooie dagen