Dagje Burien

30 juni 2016 - Burien, Washington, Verenigde Staten

Vandaag rustig aan gedaan. Na laat ontbijt met toast en scrambler eggs zijn we naar de plaatselijke markt gegaan. Een leuke jazzband speelde op het pleintje.

Verder waren er kraampjes van de plaatselijke bedrijven. Veel vers fruit gekocht.

In de middag zijn Josée en ik even naar beneden naar het meer gelopen en weer terug. Lekker klimmen hier. Alles al in stijl voor 4juli. O.a. Deze mooie jongen. (Zie foto)  (speciaal voor Inez)

Daarna naar Jay en Dan om te kijken hoe ver de voorbereidingen waren voor de bruiloft.  De tent stond al op het grasveld. Dan was de railing aan het schilderen en Jay was de bloempotten aan het vullen. Mooi zonnig weer dus we konden lekker buiten zitten met zijn allen. Nog meer familie kwam net aan.

We zijn geëindigd met pizza.

1. Inez Brusse:
    1 juli 2016
    Dat begint er een beetje op te lijken....
  2. Els:
    1 juli 2016
    Hier is het maar somber; regent het iedere dag. Jullie hebben geluk met het weer zie ik op de foto's. En door die sfeervolle reisverhalen fleurt onze dag ook een beetje op. Nog veel fijne dagen.
  3. Sheila:
    1 juli 2016
    Net weer even met de hond in een regenachtig bos gewandeld :-(. Dat ziet er bij jullie beter uit. Enne, die foto, toch niet alleen voor Inez?
    Veel plezier! Groetjes, Sheila
  4. Femy:
    1 juli 2016
    Fijn dat jullie zo lekker kunnen klimmen dan gaan de kilo's er af, maar hier in Madeira kunnen wij er ook wat van. Volgens mij heb ik een overbelaste knie maar we gaan gewoon door. Groetjes Ad en feem