Dagje Vancouver

22 juni 2016 - Vancouver, Canada

Gistermiddag na aankomst in het hotel meteen de stad in om de wijk te verkennen en op zoek naar een leuk eettentje. Dat duurde even. Josee was al blij dat Rob er niet bij was. Die had nooit zo lang lopen zoeken.

Uiteindelijk een leuke pub gevonden met football. ( Copa Amerika) We hebben Messi zien scoren voor Argentinie.

Om 21 uur naar bed gegaan. Dat was oude tijd 5 uur in de ochtend dus we vonden dat we het lang genoeg vol gehouden hebben.

We hebben nog een beetje een jetlag. Midden in de nacht een aantal keren wakker geworden. En toen maar vanaf 5 uur wat lopen lezen / puzzlen etc en om 7 uur opgestaan. Ontbeten aan de overkant, croissant , yoghurt en thee en daarna op zoek naar ons schip. Hij was inmiddels aangekomen.  Een hele ochtend Vancouver bekeken met de hop and hop of bus.  Vooral Stanley park was erg mooi. Ook een uur daar rondgelopen.

Nu bij starbucks lunchen en daarna naar het schip toe.

1. Inez Brusse:
    Klinkt goed.
    En nu Captain Stubing het hoofd op hol brengen!
    Of een goede imitatie van Vicki ...
    Ben benieuwd naar de foto's!
  2. Geert:
    22 juni 2016
    En bevalt de kleurboek? Lekker volgehouden hoor !. Nu maar uitrusten op de cruise. ☺
  3. Pa:
    Het is afzien
  4. Els:
    22 juni 2016
    Klinkt wel vermoeiend wat jullie in een paar uur gedaan hebben
  5. Jacco:
    23 juni 2016
    Ziet er goed uit dames. En mam, gefeliciteerd hè!!
  6. Sheila:
    23 juni 2016
    Lieve Josee, je verjaardagsfeestje in Canada is net ff te ver weg om je 3 kussen op de wangen te geven. Hierbij digitale xxx-jes...fijne verjaardag!
  7. Astrid:
    Happy Birthday Josee.
  8. Els:
    23 juni 2016
    Fijn verjaardag vieren op het schip. Josée van harte proficiat. Ik klink van hieruit wel op je verjaardag.