Landed at Calgary airport

21 juni 2016 - Vancouver, Canada

Eerst nog even een tussenstop in Calgary. Nu zijn we aan het wachten tot we weer verder kunnen vliegen. Volgende keer toch weer mee met KLM. Betere voorzieningen aan boord. we zijn nu op dieet.  1 broodje en 1 slice of pizza en 2 x heel klein beetje knabbeltjes. En het is voor ons nu half 11 's avonds oude tijd. Nieuwe tijd 's  middags half 3. Dus als we straks het vliegtuig uit gaan dan snel ergens wat eten.

Dat eten halen we straks wel weer in op de cruise.

oh ja, en Josée heeft chocolade mee genomen. Inez, Milka chocolate is ook erg lekker kan ik je zeggen.

1. Inez Brusse:
    21 juni 2016
    Ja duh ... Alsof ik dat niet weet!
  2. Thérèse:
    22 juni 2016
    Och arme vakantiegangers. Neem het er inderdaad maar van straks op jullie 'love boat'. :)
  3. Joop en Irène:
    Een slimme meid.... Moeders goed voorbereid op pad met zorg voo het 'jong'
  4. Els:
    22 juni 2016
    Speciaal voor Josée - terwijl jullie op een houtje moesten bijten; de door jou mede georganiseerde high tea was dit keer uitstekend en heel gezellig. We waren met 15, alles verrukkelijk, zowel hartig, als zoet overdadig. Dat krijgen jullie op de boot.
  5. Sheila:
    Tja, lijkt me inderdaad ook erg afzien...zo'n reis naar Canada.... medelijden ;-)